marketing ügynökség

Most kivételesen nem azt firtatjuk, hogy milyen marketingrendszert állítottál fel, mely platformokon veted be magad, milyen gyakran hirdetsz, hogyan és kinek. Sokkal inkább arra vagyunk kíváncsiak, hogy ki az, vagy jobb esetben kik azok, akik ezt elvégzik helyetted.

Mert teljesen természetes, hogy mindezt a cégvezető nem fogja tudni csinálni, így marad az örök kérdés, ha nem ő, akkor ki? Mai cikkünkben ezt a kérdéskört vesszük górcső alá.

Kivel ne?

Kezdjük is először azzal, hogy kit ne bízz meg a céged marketingjével! Ha biztosra akarsz menni, akkor egyrészt profikra van szükséged, másrészt pedig szakemberekre, akik egy-egy terület kiváló művelői. Ezért alkalmaz a Klikkmarketing egy külön PPC csapatot, akik speciális tudásukkal nagyot lendíthetnek a marketingeden. Ha velük dologzol, látni fogod, hogy kinek és milyen konstrukcióban érdemes a marketingedet kiszervezni.

Ami biztosan nem lesz jó megoldás, hogy ha egy ismerős ismerősének a fiával kezdesz, aki ügyesen bánik a közösségi oldalakkal, de amúgy sosem tanulta, és csak mellékesként keres vele pár tízezer forintot.

Ugyanúgy nem lesz ideális, ha egy embert szeretnél a pozícióra felvenni, és elvárod, hogy minden területen naprakész és mély tudással rendelkezzen. Léteznek PPC menedzserek, szövegírók, e-mail marketing szakemberek, ám nem várható el, hogy ezek az állandóan változó területek egyetlen egy ember tárházában legyenek meg.

Talán már te is látod, hogy egy marketingügynökség lehet a legideálisabb megoldás, hiszen nekik minden területre megvan a kiváló képviselőjük.

De hogyan válassz ügynökséget?

Ne feledd, rajtad is sok múlik! Már csak abban is, hogy fontos, a céged körül minden legyen rendben. Egy jó ügynökség az előre jól meghatározott célok alapján szállíthat neked bármennyi érdeklődőt, ha azt a csapatod nem kezeli rendesen, nem lesznek meg a kívánt eladásszámok, de valljuk be, ez nem az ügynökség sara lesz!

Ha nálad minden rendben, akkor már csak arról kell meggyőződnöd, hogy az ügynökség, akit választani készülsz, szintén rendben van-e. A piac felhígult, rengeteg a kókler, még több, aki csak félig-meddig tudja jól végezni a dolgát, így résen kell lenned!

Az, hogy milyen régóta létezik az ügynökség, hány embert foglalkoztat, hány ügyfele van, milyen elvek mentén dolgozik mind-mind mérvadó, ugyanakkor nem szabad abba a csapdába sem esned, hogy a legolcsóbbat válaszd, hisz nem véletlen a mondás, hogy olcsó húsnak…

A siker rajtad áll!

Alapvetően kijelenthető, hogy csak te tudsz jól választani, hiszen csak te tudod meghatározni azt, hogy milyen igényeid vannak, mit vársz el egy ügynökségtől. Amíg ezt nem tisztázod magadban, addig a legjobb ügynökség sem lesz elég jó neked.

Éppen ezért a kezdő lépés mindenképpen az legyen, hogy rendezd a céged sorait, és aztán fogalmazd meg, milyen célokat szeretnél elérni, milyen marketingcsatornákon készülsz megjelenni, és ehhez melyik ügynökség lesz a legjobb választás.

Kép forrása: Pixabay.com

Hirdetés (X)

Friss cikkek innen:Támogatott tartalom

Comments are closed.